saya punya diri

My photo
Kedah, Alor Setar, Malaysia
im a simple person. like to window shopping. love my family.love myself. love my hubby. love my frenz!

jenguk jenguk intai intai

March 04, 2012

Akhirnya..

Salam..

Kini, tamatlah sudah pengajianku selama 3 years ni. Alhamdulillah, on 28 Feb perjuanganku yg terakhir telah tamat. Dengan kata lain nya, pda mlam tarikh itu aku telah berjaya menamatkan presentation yg terakhir untuk pengajianku. Presentation untuk Practical Training (HTT301). Dengan hati yg begitu nervous, dengan menunggu turn yg last skali, akhirnya berjaya jugk aku mempresentnya. Terasa macam nk lompat setinggi yg boleh, tp apakan daya malu skali aku nk berbuat begitu. hahaha. Alhamdulillah, aku berharap pointer aku terus naik dan xsabar rasanya nk menunggu saat nk memegang segulung diploma. Even sekarang ni diploma pun dh lapuk. Am i right? Pemegang diploma pun rmai yg menganggur kan. Xtau lah apa nasibku nant. Harap2 masa depanku cerah.    Terima kasih diucapkan kepada lecturer2 yg tersayang yg pernah mengajarku di bumi KPTMAS, ilmu yg di berikan sgt2 di hargai, moga Allah membalsnya dengan beribu keberkatan. Amin.


Sekian.

* Maaf atas penggunaan aku dlm entry kali ini.

Meh kita tgok dulu kenangan2 selama aku di bumi KPTMAS
Miss u oll!

nih time dinner  sem 1. meriahhh!

time ni kami ada p UITM Penang belajar ABACUS. syiokkkk!

tour guiding skill at Alor Setar

with madam account

with madam linie

yeah kami semua hepy okey

hewhew :)

time ni ada event apa tah. lupa :)

gmbar ni di ambil time majlis berbuka puasa kptm. segak kan depa?

haiyoooo!


lots of love :)

Okey 
Bye semua!

No comments: