saya punya diri

My photo
Kedah, Alor Setar, Malaysia
im a simple person. like to window shopping. love my family.love myself. love my hubby. love my frenz!

jenguk jenguk intai intai

October 16, 2012

Convocation Day

       
             Alhamdulillah, syukur Ya Allah di atas segala nikmat yang di berikan. Akhirnya aku telah berjaya menamatkan pengajianku selama 3 tahun. Segala onak duri telah dapat aku harungi. Alhamdulillah di atas segala puji-pujian mu Ya Allah. Manusia tidak lari dari sebarang ujian dan dugaan. Itu semua ujian dari Allah kepada hambaNya untuk menguji keimanan dan kekuatan hambaNya. Syukur. Penantian yang di tunggu2 selama ini telah berakhir. Aku telah menghadiri konvokesyen KPTM ke 29 dan 1 lg konvokesyen bakal menjelma di UITM Shah Alam. Walaupun sedih disebabkan parents aku xdapat hadir, tp dengan semangat yang ada aku dapat menempuhnya. Rasa sedih bila tengok kawan lain bergambar dan berpelukan dengan mak ayah, tapi aku cuba bertahan. Teringat mak ayah di kampung. Apapun ada kawan2, xlah terasa sgt kan. 
I'm officially graduated











































































































































































No comments: