saya punya diri

My photo
Kedah, Alor Setar, Malaysia
im a simple person. like to window shopping. love my family.love myself. love my hubby. love my frenz!

jenguk jenguk intai intai

March 24, 2012

Puding Koktail Kek Gulung

For the first time update blog dengan menu masakan. Wehhhuuuu.. Kebelakangan ni, rajin plak saya mencuba pelbagai menu. Tengah tak da keja ni, fully rest kat umah. So, untuk mengisi masa terluang saya godek2 beberapa blog masakan. Hari ni, saya mencuba Puding Koktail Kek Gulung. Senang ja nak wat bnda nih. Actually, saya wat nih untuk kasi pada mak menakan sbb umah dia ada wat jamuan sikit. So, puding ni ala2 desert la kannn.  


tarrrraaaaa!!! ni lah hasilnya

kek gulung yg xbpa nak gulung. hahah


So, sapa2 nak resepi bleh refer ini blog http://resepi.iluvislam.com/v1/articles.php.
Terima kasih atas resepi yang sungguh sedap! heheh

1 comment:

Luqman Zakaria said...

sedap aihh..masak kat aku boleh??haha