saya punya diri

My photo
Kedah, Alor Setar, Malaysia
im a simple person. like to window shopping. love my family.love myself. love my hubby. love my frenz!

jenguk jenguk intai intai

October 11, 2012

Perantau

Salam sekalian,

Pejam celik pejam celik hari nie dh 11 October, xlambat dh umat Islam nk sambut raya haji pulak. cepatnya masa berlalu kan. cepat jugak bumi berputar. Alhamdulillah, kaki aku semakin pulih. harap2 pulih sepenuhnya, xla aku terhencot2. Alhamdulillah...

Kenapa title aku PERANTAU?? Haaaaaa.... tuddddiiiiaaaaaaa... Mai aku nk hbaq mai. Petng satgi aku nk teqhbang p Putqajaya. oqang Putqajaya tnggu kami oqang Kedah nohhh. lama sungguh aku xp 'key ell'. ha kapai teqhbang aku xda syap na. hehe. aku p nek train for the first time okey. xreti sebenaqnya, nasib xsoqang2. mesti peqhak kan nant. muahahaha.

Moga perjalanan aku nanti selamat p ngn balik. Amin.

No comments: