saya punya diri

My photo
Kedah, Alor Setar, Malaysia
im a simple person. like to window shopping. love my family.love myself. love my hubby. love my frenz!

jenguk jenguk intai intai

July 28, 2011

kau & aku

aku harap kau dapat lupakan aku
simpan la segala kenangan kita
5 tahun kita lalui onak dan duri
5 tahun ni jugak aku kenai perangai kau
5 tahun aku kenai erti pengorbanan
5 tahun aku kenai erti rindu dan kasih sayang
5 tahun nie jugak segala benda yg terjadi
bagaikan sepantas kilat
berkecai begitu saja
maafkan la diriku sayang
aku xmampu lg
aku xsanggup lg
hanya kau dan aku saja tahu
jarak memisahkan kita
aku harap kau bahagia di sana

....................................................................................................................................................................

No comments: