saya punya diri

My photo
Kedah, Alor Setar, Malaysia
im a simple person. like to window shopping. love my family.love myself. love my hubby. love my frenz!

jenguk jenguk intai intai

July 21, 2011

GERAM!!!!!!!!!!!

aku memang geram sangat nih!
geram yang amat x terkata la ni
taw sebab pa?
sebab nya pasai berukband la nih
aku bwu ja byaq bil 10 hrb 7 
tp da lebih limit aku guna
guna x tera mana pun
xlogik laaaa
yg aku selalu dpat msg ni
'kak angkat' suka duk send hat ni ja

"Dear customer, you have exceeded the 5GB/mth usage (Celcom FUP). Pls purchase additional volume or we reserve the right to control yr broadband speeds. TQ
Time: 18/07/2011 19:30:16"
memang masalah la kan
mana ngan asignment x siap lg
line pun cam kura2 merangkak
nk jelaskan memang x la
ujung2 bulan nih
haha

No comments: